Peki ya ölenleri ne yapacağız, neden öldüler ?
Cesare Pavese/ Tepedeki Ev

25 Temmuz 2021 Pazar

Bağımlılıklar #5

 Sanırım kurtuldum. Tabii ki mücadele hep devam ediyor kurtuldum doğru kelime değil. Ama gerçekten kocamaaaan bir ölçüde iyileştim, tek tük yanlış yaptığımda da nedenini biliyorum. Bunu yazmak için acele etmek istemedim çünkü emin olmalıydım. Ramazan'dan bi 10 gün öncesinden beri devam ettirdiğim süreç. Yapılması gereken şey çizimlere bakmak. Çünkü her yerde uyaran olduğu için geçmişte yaptığınız kötü şeyler aklınıza gelecek ve bunu engelleyemezsiniz. Hiçbir uyarana bakmaksızın işinizi göremezsiniz çünkü kafa durmuyor aklına zevk aldığın kötü şeyleri getiriyor. Bu noktada insana bakmamak için çizime bakmak gerekiyor. Bunların çizgi roman, ve oyun versiyonları da var. Reklam engelleyici de kullanmalısınız. Başka tavsiyeleri denedim ama hep başarısız oldu, şimdi görüyorum ki başarısız olmasının sabebi çizimlerden de uzak durmak istemek. Bundan kaçamazsınız bu yüzden çizimler iyidir. Gerçek bir insan olmadığı, geçmişinden getirdiği bir masumiyeti olmadığı için vicdan azabı da çekmiyorsunuz. Günlerinizi haftalarınızı berbat, suçlu, aşağılık hissederek geçirmiyorsunuz. Tabi ki abartın demiyorum, sadece ihtiyacı karşılamanın bu yöntemi daha sağlıklı duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder