Peki ya ölenleri ne yapacağız, neden öldüler ?
Cesare Pavese/ Tepedeki Ev

14 Temmuz 2021 Çarşamba

Red Pill'ci olalım yaa, iyi oluyormuş diyorlar! Bölüm 2

 Dünyada iyi kalpli olan her akıl, irade sahibi insan hayatta kazanacağı şeyler hiçbir zaman diğer insanların o kadar anlamayacağı şeyler. Ortak ilgi alanları ve onu takdir etmesi ve kendi de aslında belli bir kalibrede olduğu için onunla iyi bir ilişkide olması dahi aldatıcıdır. Çünkü ulan bu hayat ne için yaşanıyor? Ben sadece iyi insanlar romantik ilişki kurar demiyorum e kurabilirler. Ama ortak ilgi alanları ve yüzeysel hayat anlamları, zevkleri asla iyi bir insanın sahip olduğu kadar değildir.

Allah iyi, güzel giyinmeyi ve çalışmayı övüyor Kuran'da. Bunlar elbette ki iyi şeyler. Fakat maskülen kavramlar şunlardır hadi beyler erkek olun falan böyle bir şey yok. Şu var nedir İnsanların bir kısmı bir kısmından üstün yaratıldığı ve erkekler mallarından harcadığı için kavvamdır. ( koruyucu, bakıcı, geçindirici) Saliha kadınlar itaatkardır. Tamam. Erkek olmanın ve kadın olmanın sorumlulukları bu kadar makuldür ama. Fazlası değildir. Vicdanında bu sesi duymayan erkekler ve kadınlar -tabi feminen olmayanı özden geleni kastediyorum- hayatlardan çıkarılmalıdır. Erkeklerin özgür bir şekilde eşine seni seviyorum demesi ona sarılmak istemesi kadınlık değildir. Bunu her erkek ister ama her yerde söylemezler. İyi olanları da, her şeye rağmen mesafeyi korumak iyi diye düşünüyorlarsa da ben öyle düşünmüyorum. Nasıl bir çevre, nasıl bir arkadaşlık, nasıl bir ilişki anlayışları var ki bu kadar yozlaşmış yaşıyorlar hayatı. Değersiz de değil kötü şeyler hakkında nasıl bu kadar konuşur, ellerinden de o telefonu düşürmezler. Ama sorsan hayatı kaçırmamak gerekiyor. 

Zaten değerini birileri tarafından sevilmekle ölçmeyen bir insan iyi durumdadır. Nasıl insanlar tarafından sevildiğin ve gerçekten iyi biri olup olmadığının sorgulaması son derece değerli bir şeydir. Yaşama Uğraşı'ndan


Ben şimdi düşündüğümde size de soruyorum, sizce Hz Muhammed alfa mıydı. "ya olur mu o kadar insanı domine etmiş onlara lider olmuş" diyebilirsiniz. ama hayır, aslında tam bir duygusal erkek Andolsun, size kendi içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya düşmeniz ona çok ağır gelir. O, size çok düşkün, mü'minlere karşı da çok şefkatli ve merhametlidir tevbe 128


Çekingenliği de var. Ey Örtülerine bürünen, kalk ve insanları uyar. ya birçok şey var vicdani yanılmadan ötürü yanlış kararlar verebilmesi vs. 

Bizim için rol model olacak adamlar peygamberler ve müslüman kimselerdir. Tabi öncelikle peygamberler. İyi olmaya devam ettiğinizde kadın ve erkek arasındaki sevginin gerçek olduğunu ve hakikate bakan bir yönü olduğunu görürsünüz.

Emre Aydın mesela ben çok severim. Şarkıları dışında röportajlarına falan da baktım iyi eleman hakikaten ben beğeniyorum. Bu adam sorumluluk sahibidir, bu yüzden erkek denebilir. Bu elemana alfa denemez.

Yalnız kalalım gerekirse. Bir ömür yalnız yaşanır, ama amaçsız yaşanmaz. 

Kal yanımda böyle, sonbahar gelince, soysuzlar içinde, kalma yalnızlığım. Bak yenildik işte, zamanı gelince, kalkarız belki de, dayan yalnızlığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder